Social media marketing

To intensywne spotkanie, podczas którego Uczestniczki i Uczestnicy poznają tajniki skutecznego zarządzania kampaniami reklamowymi w mediach społecznościowych. Dzięki praktycznym ćwiczeniom i sprawdzonym strategiom dowiedzą się, jak efektywnie wykorzystać potencjał platform takich jak Facebook, Instagram czy LinkedIn.

Tworzenie angażujących kampanii:

Uczestniczki i Uczestnicy nauczą się projektować kampanie, które przyciągają uwagę, budują zaangażowanie i przynoszą realne wyniki. Poznają najlepsze praktyki w doborze treści i form reklamowych, w tym np. jest dotrzeć do właściwej grupy odbiorców, jak segmentować grupy docelowe i precyzyjnie targetować reklamy, by osiągać maksymalną skuteczność.

Analiza wyników kampanii:

Uczestniczki i Uczestnicy nie tylko poznają sposoby, jak zbudować spójną i autentyczną obecność swojej marki na różnych platformach, by przyciągać i utrzymywać lojalnych odbiorców, ale także jak sprawdzić i ocenić, czy ich kampania działa? Moduł wprowadzi w narzędzia analityczne, takie jak Meta Business Suite czy LinkedIn Campaign Manager, które pomagają monitorować efektywność działań i wprowadzać ulepszenia.

Praktyczne warsztaty i case studies:

Spotkanie obejmuje praktyczne ćwiczenia i analizę rzeczywistych kampanii prowadzone przez Praktyka, które pozwolą Uczestniczkom i Uczestnikom przetestować zdobytą wiedzę i zainspirować się przykładami sukcesów z różnych branż.

Other services

Related Case Studies

Przegląd prywatności

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.