E-commerce

E-commerce to dynamicznie rozwijający się świat handlu internetowego, gdzie technologia łączy się z biznesem, by tworzyć nowe możliwości sprzedaży. Uczestniczki i Uczestnicy dowiedzą się, jak projektuje się i prowadzi skuteczne sklepy internetowe, które wyróżniają się na tle konkurencji.

Budowa sklepu internetowego od podstaw:

Od wyboru platformy, przez konfigurację sklepu po szczegóły prezentowania produktów tak, by przyciągnęły uwagę i odpowiadały na potrzeby Klientów oraz zachęcały do zakupów. Opisy, zdjęcia i materiały promocyjne to dopiero początek!

Obsługa Klienta w e-commerce:

Zadowoleni Klienci wracają. Uczestniczki i Uczestnicy dowiedzą się, jak budować relacje z Klientami, obsługiwać zamówienia i dbać o pozytywne doświadczenie (także około-)zakupowe.

Strategie marketingowe dla sklepów internetowych:

Nawet najlepszy sklep potrzebuje promocji. Moduł wprowadzi Uczestniczki i Uczestników w tajniki marketingu internetowego, w tym SEO, kampanie reklamowe i media społecznościowe, by skutecznie zwiększać widoczność i sprzedaż oraz jak korzystać z narzędzi analitycznych, by śledzić wyniki sprzedaży i optymalizować działania sklepu.

Praktyczne ćwiczenia i case studies:

Moduł zakończy się warsztatami, podczas których Uczestniczki i Uczestnicy stworzą własne koncepcje sklepów internetowych i poznają przykłady firm, które osiągnęły sukces w branży e-commerce.

Other services

Related Case Studies

Przegląd prywatności

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.