Branding & visual design

Spotkanie, podczas którego Uczestniczki i Uczestnicy nauczą się, jak tworzyć spójną i atrakcyjną obecność online, korzystając z narzędzi wizualnych i komunikacyjnych używanych przez najlepszych w branży.

Zdefiniowanie tożsamości marki:

Uczestniczki i Uczestnicy zaczną od określenia kluczowych wartości, misji i wizji, które staną się fundamentem ich marki. Dowiedzą się, jak zbudować autentyczny wizerunek, który wyróżni się w cyfrowym tłumie, np. projektując logo, paletę kolorów i elementy graficzne, które podkreślą charakter ich marki i zapewnią spójność wizualną.

Zaangażowani i spójność:

Uczestniczki i Uczestnicy nauczą się projektować treści, takie jak posty na media społecznościowe, grafiki promocyjne czy prezentacje, które przyciągają uwagę i budują zaangażowanie odbiorców, zapewniając konsekwencję w przekazie wizualnym i tekstowym, aby ich marka była rozpoznawalna na każdej platformie – od mediów społecznościowych po stronę internetową.

Praktyczne wykorzystanie narzędzi designu:

Korzystając z popularnych narzędzi – takich jak Canva, Figma czy Adobe Spark – Uczestniczki i Uczestnicy stworzą swoje pierwsze projekty wizualne i nauczą się dostosowywać je do różnych kanałów komunikacji.

Other services

Related Case Studies

Przegląd prywatności

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.